Tijdens vakanties, ziekte en nascholingen zullen wij worden vervangen door een waarneemster. Dit is een verloskundige met dezelfde bevoegdheden als die wij hebben, echter freelance werkend. Wij streven er naar dat jullie een waarneemster altijd eerst op het spreekuur zullen leren kennen voordat je gaat bevallen. Helaas bij ziekte of een enkele dag vervanging gaat dat niet altijd. Wij hopen op begrip hiervoor.

Een waarneemster heeft toegang tot je dossier zodat zij volledig op de hoogte is van het verloop van je zwangerschap. Zij zal zich altijd ook houden aan de afspraken die wij met je gemaakt hebben. Een waarneemster heeft net als wij beroepsgeheim.

Mariënne

Beste (aanstaande) ouders,

Mijn naam is Mariënne Blom, ik ben verloskundige, 23 jaar oud en woon samen met mijn man in Dordrecht. Ik ga aan de slag als waarneemster bij Doortje Uil. Vol enthousiasme kijk ik ernaar uit om jullie te mogen begeleiden in de zwangerschap, tijdens de bevalling en in het kraambed.
Ik hoop jullie snel te ontmoeten!

Liefs, Mariënne