Tijdens vakanties, ziekte en nascholingen zullen wij worden vervangen door een waarneemster. Dit is een verloskundige met dezelfde bevoegdheden als die wij hebben, echter freelance werkend. Wij streven er naar dat jullie een waarneemster altijd eerst op het spreekuur zullen leren kennen voordat je gaat bevallen. Helaas bij ziekte of een enkele dag vervanging gaat dat niet altijd. Wij hopen op begrip hiervoor.

Een waarneemster heeft toegang tot je dossier zodat zij volledig op de hoogte is van het verloop van je zwangerschap. Zij zal zich altijd ook houden aan de afspraken die wij met je gemaakt hebben. Een waarneemster heeft net als wij beroepsgeheim.
Hallo zwangere en partners,
Mijn naam is Ilse Reinieren. In 2012 ben ik afgestudeerd als verloskundige en ben dus al enige tijd werkzaam in dit mooie vakgebied.
In 2016 tot 2018 heb ik al voor een langere periode in deze praktijk waargenomen dus het voelt weer als thuiskomen. Misschien ken ik sommige van jullie al uit een vorige zwangerschap.
Tijdens de komende vakantie periode(s) en misschien soms wat extra dagen tussendoor kun je me tegenkomen tijdens het spreekuur, bij je bevalling of in je kraambed.
Hopelijk tot snel! Groetjes, Ilse